Hallingdal Hundeklubb

Velkommen

Informasjon om innetrening 2024 er lagt på siden for innetrening. Lokalet skal utvides og vi tar derfor IKKE inn nye ekvipasjer på innetrening i år. Eventuelle unntak behandles av styret. Kontakt Eva på 90117009 eller trasti@online.no

Årsmøte Hallingdal Hundeklubb

Torpomoen – Møterom Syningen

12. mars 2024 kl 18:00-20:00

Saksliste

Godkjenning av innkalling

Valg av ordstyrer

Valg av sekretær

Valg av tellekorps

Valg av 2 medlemmer til å undertegne protokollen

1. Styrets årsberetning

2. Styrets regnskapsberetning

3. Kontingent 2025 + treningsavgift for 2024/25

4. Budsjett for 2024

5. Innkomne forslag og saker

6. Valg av styre

7. Valg av valgkomite

8. Valg av revisor

Kun de oppgitte saker eller forslag kan behandles.

Det kan kun stemmes ved personlig fremmøte. Benkeforslag

ikke tillatt

Lyst til å konkurrere i Rally og lydighet? Nå har du muligheten!

Sjekk ut linken til arrangement her

Hallingdal Hundeklubb varsler årsmøte

Tirsdag 12.mars 2024

Saker til årsmøte må være styre ihende senest 13.februar - styret@hallingdalhundeklubb.no

På valg

Leder 2år

Styremedlem (kasserer) 2år

Styremedlem 1år

Vara medlem 1år

Forslag til kandidater kan rettes til valgkomiteens leder innen 13. februar

Kandidat må være forespurt og takket ja

Årsmøte 2023

Referat fra årsmøte finner du her

Norsk Kennel klubb har i denne svært vanskelige perioden bedt alle sine medlemsklubber om støtte til videre drift.

Styret i Hallingdal Hundeklubb har vedtatt å låne kr 30,000,- til NKK.

Vi håper dette kan være med å bidra til at NKK kan opprettholde driften.

- Styret Hallingdal Hundeklubb

Vi gratulerer

05.10.2022

Gratulerer til Janne og Leddi med 1.plass i rallylydighet kl 2 på Gran 15.10.22 og 1.plass med opprykk i lydighet i Drammen 12.11.22

Rally lydighet stevne gjennomført, og med mange positive tilbakemeldinger. STOR takk til dere som har vært med, planlegging, gjennomføring, opprydding og middag, alt har gått smertefritt. Selv om solen tok en pause, stod alle på for å gjøre dette til ett flott arrangement. Gratulerer til alle HHKere med fine resultater og/eller gode opplevelser i...

10.02.2020

Elinor og Hall var med på nyttårssmellerhelg i Drammen den 11 og 12. januar 2020. På lørdag arrangerte Smellerhund Søkssenter morsomme varianter av Smeller klasse 1 øvelsene. Hall søkte 4 ulike øvelser; 2 forskjell romsøk, banespiral av 4 baner og 12 beholdere i form av stol.

Miljøtrening

Gjør hunden din utslag på tur? Bjeffer den når dere møter noen?Er alle andre mer interessante enn deg som fører? Flaut å gå tur? alle andre er jo så flinke?Ta tak i utfordringen og møt opp på miljøtrening på Torpomoen hver tirsdag kl 18:00.

Et tilbud for deg som er medlem av Hallingdal Hundeklubb.

Følg gjerne med på facebooksiden vår ang miljøtrening