Styret

Rune Langård

Leder

Jeg har hatt hund i ca 16 år, har nå min fjerde border collie, Chaos. Har hatt to hunder i Elite/FCI 3 (Lady og Pippi) og en med opprykk til kl 3 (Akersborg Hera). Chaos kom til verden 25/01-21, så pr i dag øver vi på alt en valp/unghund skal igjennom. Vi leker oss igjennom hverdagen, men leken har en mening. Målet vårt er konkurranse lydighet, som er min store lidenskap, elsker å trene på de små detaljer som plutselig utgjør en stor forskjell.

Eva Trasti

Kasserer

Eva bor i Ål i Hallingdal og har hatt Beagle, Collie, Cocker Spaniel og tre Border Collier. Eva har erfaring fra konkurranselydighet på landslagsnivå med Border Collien Lord. Hun og Lord elsket all aktivitet og startet også i rallylydighet og bruks (rundering). Ekvipasjen forsøkte seg også på smeller. Eva trener nå sin ett år gamle Border Collie, Lotta, målet er at de skal ha en førstepremie på høyeste nivå i lydighet og konkurrere i bruks, spor. Som vinteraktivitet vil Eva og Lotta trene smeller.

Pål Rune Jensen

Nestleder

Jeg bor på Gol, jobber som prosjektleder i Mesta AS. Jeg har en Toller - Jakiro på 6 år. Har trent sammen med Norske Redningshunder, trener nå smeller og noe bruks. Smeller skaper et godt samspill mellom hund og fører, hunden må virkelig jobbe med snuta. Jakiro blir også trent i rally og lydighet. Aussien - Luca på 2 år er familiens nye treningskamerat i rally og lydighet. Han bare digger å leke (trene) blir nok noen konkurranser snart. Etter lek og trening med hund blir det noe vaktmesteroppgaver i treningslokalet og området ute.

Liss Hansen

Styremedlem

Liss bor på Gol. Hun har irsk ulvehund, border collie og spansk galgo. Hun driver med utstilling og lydighet.

Ann Kristin Myhre

Karianne Østdahl

Styremedlem

Bor på Gol og er en 1971-modell. Har tidligere jobbet mange år i dyrebutikken på Gol (Blomstereng Zoo), men jobber nå på Vinmonopolet. Jeg er en lykkelig eier av en Toller Retriever på 2 år - en familiehund. Dette er min første hund i voksen alder, men i mine barndoms år hadde vi alltid 'en eller flere hunder: flest Schaferhunder men også noen mindre raser som Am. Cocker Spaniel og Buhund/Lundehund-blanding. Hobby og fritidsaktivitet har tidligere vært hest og ridning, men nå for tiden er det bare hund og hundetrening som fyller fritiden. Min interesse har størst fokus mot lydighetstrening. Svært gøy med denne "LP-terpingen". Viktig er også her å jobbe med samspill og kontakt med hunden, for å oppnå framgang og resultater i øvelser. Har nå også lyst til å utvikle oss med kunnskap om rallylydighet. Gøy med hund!

Eva Wick

Vara

Bor i Hol og er en 67 mod. Oppvokst med schæfer og har hatt hund i hele oppveksten. Har nå ei schæfertispe født Mai -22 pr idag øver/leker vi på alt en hund skal igjennom, og med leken trener jeg inn litt momenter til rallylydighet der målet er å komme til kl 3 i første runde. Vi prøver oss på lydighet og utstilling i tillegg og mye annet gøy som en unghund skal ha.

Valgkomité

Leder: Linn Christin Imingen

Medlem: Marit Tøn

Medlem: Veronica Lægreid

Møte- og eller stemmerett har:
Alle medlemmer av klubben som har betalt kontingenten for det år årsmøtet avholdes.
Med medlem forstås kun person med gyldig medlemskap dvs. betalt kontingent.
Ved valg hvor det ikke er fremmet forslag til konkurrerende kandidater kan skriftlig avstemning ikke kreves.

Lover for HHK finner du her